Xyz1234 Kızım 11 aylık doğduğundan beri 4 kez idrar yolu enfeksiyonu oldu. Bu kadar fazla olduğu için detaylıca arastırıldı cok skur bısey ckmadı. Şöyle söyleyebılırım 2 sınde ateş oldu diğer ikisinde hiç bir şikayetımız yokken tedbır amaclı ıdrar verdıgımızde öğrendik enfeksıyonunu. Her zaman belırtı gostermeyebılır kaldı ki bu kdr belırtınız varken bır ıdrar verın degılse bıle ıcınız rahatlar🙏🏻 İdrarda azalma,kusma kesık kesık ıdrar yapma bızde bunlar olmuştu. Çok gecmıs olsun🙏🏻