Gmzdgs doktorunuzla bi görüşün kan damlasını değiştirmeyi deneyin. Ben şöyle bir olay yaşadım; ben kızım için ferrum kullanıyorum. Bilen bilir mekanizması çok saçma, bebeğin ağzına damlatmak hiç pratik değil ve biz 15 damla kullanıyoruz. Kaşıkla içiriyorum mecburen. Doktorumuza söyledim damlalıklı bir kan ilacı kullanalım diye bana “ferrum kan değerlerini en iyi düzelten damla, başka damlaları veriyoruz yükselmiyor bir türlü değerler” dedi. Siz de doktorunuzla görüşün uygun görürse ferrum kullanabilirsiniz belki