Biranne00 Merhabalar kızlar kızımın yüzü zaman zaman böyle oluyor gün içerisinde neden acaba evimiz öyle aşırı sıcakda değil dışarı da çıkmıyoruz desem ki soğuktan besin alerjimizde yok fikri olan var mı? 7 ay 12 günlüğüz
Alim7189 Biranne00 bizde de olmuştu aynısı çıkıp snra kendiliğinden kayboluyordu bianda ürtiker denildi ilk daha snra egzama dedi doktorumuz bol bol nemlendir canım. Bioderma atoderm nemlendiricisi çok çok guzel ben kullanıyorum bebeğime. Birde emziriyorsan süt ve süt ürünlerini yiyp içme biraz takip et bebegini
Asyanesrin Biranne00 bence cildi kuru gibi duruyor mustelanın yüz kremi var ben kızımda kullanıyorum memnunum kuruyan ciltte kızarır çünkü
Smg Biranne00 kuruluktan canım çoğu bebeğin cildi kuru olur ve ona uygun nemlendirici kullanman gerek o zaman rahatlıyor. Bizimde öyle.
Cnmnici Biranne00 aynı yollardan geçtim cildi kurumuş nemledirici sürün hemde her gün Bioderma atoderm veya la Roche posey
tavsanveannesi Bizimde böyle atopik dermatit egzema var yediklerinden sıcaktan soğuktan oluyor süt alerjisi demişti bize doktor
motherthea Bizim de böyleydi sonra böyle döküldü ara ara kızarıyor süt alerjimiz var baska neden olur bilmiyorum
Biranne00 motherthea sanırım sizde döküntü şeklinde olmuş bizimkisi sadece yanakta kızarıklık var cildinde kuruma yada döküntü yok süt alerjimizde yok neden oluyor acaba bilemedik sık sık öpüyorum onunla alakalı olabilir mi
motherthea Biranne00 mustela atopik ciltler için kremi var onu kullanıyorum sabah aksam iyi geldi alerjisi vardır belki küçüklerde çıkmıyor deneyip buluyorsunuz geçmiş olsun tekrar
Mandalinbebeksu Benim oğlumda böyle oluyordu doktorumuz bana süt ve süt ürünlerini yasakladı süt peynir yoğurt tereyağ çikolata bisküvi bunları bi süre yeme canım o zaman geçiyor bebeğin süt ürünlerine alerjisi varmış
Biranne00 Mandalinbebeksu ben emzirmiyorum canım ama hergün mutlaka yoğurt yediririm mama da aptamil kullanıyoruz alerjimizde çıkmamıştı aslında ama bilemedim ki ya sonradan oluşan birşey belirli bir süre vermeyim belki geçer
Biranne00 Asyanesrin hergün banyo yaptırırım annem de cildi hiç yağlanmıyor hergün yıkadığın için kuruyor diyor sizin gibi acaba onunla mı alakalı ki
Alim7189 Biranne00 aynen canım buyudukce geciyo biz şuan 10ay 17gunluguz çok şükür uzuuun zamandır çıkmıyor. Tabi doktor zamanında kortizonlu krem falan yazdı ama çok kullanmadım içim el vermedi. Sadece buyusede cildi normale bakarak daha hassas ve çok kuru. Zaten kuru cilt tiplerinde çok görülürmus malesef. Sen bol bol nemlendir vücudunu
Asyanesrin Biranne00 kullandığımız sular maalesef öyle biz bile yıkandıktan sonra cildimiz aşırı kurur sonrası kaşıntı yapar ki bebeklerin cildi daha hassas birde hergün yıkıyorsunuz bence nemlendirici kullanın cildine
Biranne00 Smg inşallah öyledir canım yarından itibaren düzenli nemlendirici kullanıcam bakalım umarım geçicidir