Busu48 Eczaneler aşıların üzerine ciddi miktarda fazla para koyuyorlar önce bi araştırın derim ben hastanede 155 liraya yaptırdım Rota virüs aşısını ve doktorum dedi yani bunu Allah razı olsun çok ilgili fazla para çıkmasın cebinizden firmadan direk bu fiyata alıyoruz hastane olarak dedi ve özel hastane olmasına rağmen 3 aydır da muayene parası da vermiyoruz sadece 15 tl devlet katkı payı yani demem o ki biraz araştırın derim hemen almayın 🌹
Mom084 Hyrnnsa Allah rızası için daha sormayın şu soruyu kaç tane çocuk ishalden öldü 😥 haber kanalları daha dün gösterdiler daha bunu düşünen varsa buraya sorcaginiza bı araştırın
Elaninannesi Busu48 bugun sordum gerek yok dedıler o asıya 🧐bılemıyorum ozeldekını de aradım rota yaptır dedı sadece