TazecikAnne22 selam🧚🏻♀️ Benim kızım sabahları çok gğzel kahvaltı yapardı ama 14 aylık olduğundan beri ne yumurta ne peynir ne başk bişe yediremiyorum. Sabah kahvaltısı yapmıyor malesef bende zorlamıyorum, meme emiyor çünkü hala.
öğlen çorba ve kefir veririm. Çorbalar genelde sebze ve kemik suludur.
ikindi gibi meyve vermeye çalışırıö ama yemez eğer canı isterse hero beybi kavanoz mamalardan yer.Akşamlarıda et, karbonhidtrat ve yoğurt olarak beslerim. Eğer öğlen içtiği çorbayı severse onuda veririm 1 kepçe.
Sabah 8:30 da kalkar, 11.30 da tekrar uyur 1 saat.
sonra saat 16:00 da uyur tekrar 45-50 dk anca uyur.
akşamda 21:30 da uyur. Ama meme ile uyur malesef. Emzirerek uyutuyorum. Başka türlü uyumaz. Geceleride elli kere kalkar memem açık yatarım emer uyur. Bu arada aramızda yatar eşimle.
aktivite olarak kitaplarımız var hergün okur gösteririm
ingilizce şarkılar, videolar izletirim.
Boya kalemlerimiz var bebeklere özel onunla bişeler çizmesini sağlarım.
Oyuncak meyve sebzeleri var onları tanıtırım.