Ben kendi kendime uyku programı yaptım. Çok şükür bin şükür kızım bu programa 2 aydır uyuyo hiç zorlanmıyoruz🥰🥰🥰
önceden ben salla salla salla hem yoruluyodum hem bebeğim çok ağlıyodu hem de 15-20 dk uyuyup geri uyanıyodu.
şimdi sallamaya başlıyorum bi yandan ninni söylüyorum 10 dakika içinde uyumuş oluyo. 15 dakkayı doldurup tam dalmasını bekleyip yerine yatırıyorum en az 1 saat uyuyo bazen 1 buçuk saat. 😇