Hanımlar bebeğim 2 ay 28 günlük doğduğundan beri emme sorunumuz ve kilo alamama sorunumuz var 4 günlükken emzirme danışmanından yardım aldım ve 6 günlükken emzirebildim bebeğimi sonrasında ise ne kadar emzirmeye çalışsamda kilo alamadı bi ara mama verdik bi ara vermedim böylece geçti zaman dil bağı aslında bebeğimde yok diye düşünmüştüm çünkü dilini dışarıya çıkartabiliyor ama ağlarken dikkatimi çekti dili damağına değmiyor düz altta ne kadar ağlarsa ağladın hiç yukarı kıpırdamıyor.. ve diğer belirtileri emerken terleme var .. memeyi alıp alıp bırakıyor tutamıyor sanki bu da var .. aranızda yaşayanlar var mı