Kızlar iyi aksamlar benim Bi yakınım var 6 haftalık hamile neredeyse 2 3 yıldır midesi kalp gibi atıyo gitmediği hastane kalmadı ama normal atmazsa ölürsün diyorlarmış zayıf oldugun için ağrıyo diyorlarmış sürekli aynı şey ama o midesi atarken yerinde duramıyor kız cok kötü oluyo bayılacak gibi beti benzi soluyo hali kalmıyo şuan da hamile oldugu için bişry yapamıyolarmış anca serum takıyolar böyle bişey yasayan oldu mu yada Bi tanıdığınızdan falan duydunuz mu hiç