Hullusss Arkadaşlar merhaba. 7 aylık kızım var . Üst dişler fena kesiyor. Gögüslerim yara oldu hep . Sürekli krem sürüyorum. Sürekli emzirdiğim için iyileşmeye zaman olmuyor. Slikon ucu . Aklı erdiği için çıkartıp atıyor. Gögüs kalkanı işe yarıyor ama . Başka neler yapabilirim? 4 dişimiz var yeniler yolda . Şuan kendimi sıkarak, ağlayarak emziriyorum😭😭