AslanEkrem merhaba anneler bebeğinizi kaç aylıkken ne kadar süre oturttunuz? 5 aylık bebeğim mama sandalyesnde oynarken vs oturtuyorum ama tedirginde oluyorum ?
Sibel8Duru AslanEkrem oturmaya çok hevesliydi yarım oturmalar yapıyordum mama sandalyesine de oturuyordum kısa süreli.. beş buçuk aylikken destekli şekilde oturttum 1 hafta içinde desteksiz oturmaya başladı çok hevesliydi hazırmış oturmaya demek ki🙂
minnostospik AslanEkrem bebeğim 4 ay 20 günlük 1 aydır oturmaya okadar istekli ki kafasini kaldirmaya calisiyor oturmak icin oturunca çok mutlu oluyor destekli oturtuyorum
Edaaayildirim 5 buçuk aylıkken hafif hafif kucağımda oturttum 6 ay oldu şimdi mama sandalyesine yanlarına destek koyarak 10 15 dk süre ole oturtuyorum
RuzgarMommys Annemle babama kalsa şimdi den oturtuyorlar 5.5 aylık cocuk Doktoraya tekrar sordum 6.aydan sonra dedi
1234___ RuzgarMommys siz böyle deyince aklıma geldi ilk çocuğum 4 aylıkken kayinbabam gizlice alıp götürmüştü 4 aylık bebek ne anlayacaksa parktan
Gocicim AslanEkrem 4 aylikken onar dk ama gunduz aklima geldikce onar dk tutuodum elimle ya da yastik dayiyarak ya da kucakta sonra 5 aylikken direkt koyuodum yastikla 15 er dk sonra artirdim tam 6. Ayda dedteksiz oturuodu
sedaaff96- AslanEkrem Canım ben bir kaç tane doktora sordum hepsinden aynı yanıtı aldım. 3. Aydan sonra eğer bebek istekliyse yani otutturduğumuzdan yatma eğilimde bulunmuyorsa kendini germiyorsa 2-3 dk kısa oturtmalarla başlayın dedi. Eğisi batar falan diyorlar dedim. Doktorlardan bir tanesi güldü saçmalık tamamen dedi. Diğerleride yok öyle bir şey dediler. Git gide oturtma süresini attıracakmışız. Ben doktoru dinledim valla bebeğim 5 buçuk aylık desteksiz oturuyor şuan Yani 3. Aydan sonra bebeğe bağlıymış tamamen
Gocicim AslanEkrem cocugu tam oturtma mama sandalyesi degilde yastikla demeyebilirsin bide cocugun durumuna bak surekli sallaniyor kafasi dusuyormu beli yamuluyormu yormadan yormadan git icin rahat etmiosa oturtma mama sandalyesne hem sen ek gidayami basladin neden mama sandalyesine oturtuosun?
AslanEkrem Gocicim hem sen ek gıdaya mı başladın derken ? nasıl kötü bir uslup yahu bu .. Ah kızma başlamadm .. Allaha şükür erken başlamakı gerektirecek bir durum olmadı ama oladabilirdi o sebeple uslubunu düzeltmen gerek ! tek baktığım için arada bırakmam gereken zamanlar oluyor tuvalet ihtiyacı vs insan yoruluyor ya hani!
Senemmm11 AslanEkrem 5.ayını 1 hafta geçmişti başladım yavaş yavaş kucakta falan oturtmaya çünkü oturmadan durmuyordu yatmayı hiç istemiyordu 6.ayını bitirdiğimizde destekli oturmaya başlamıştı
Gocicim AslanEkrem hizli yazdim yoksa ne uslubum olcak hizli yazmak zorunda kalioruz ya bu da bi nevi ihtiyac oluo ;)