Planetree Kızlar merhaba,bebeğinizi mama sandalyesinde ne zaman oturtmaya başladınız.Bebeğim 5 aylık 6. Ayında ek gıdaya başlıcaz.
Nik_mik_yok Planetree 6.ayda başladık, daha oturamıyordu, kemerle destekliyordum. 9 aylık hala oturamıyor desteksiz ama kemere gerek kalmıyor artık 😁
BalPrensesAnnesi Planetree kızım 6 aylıkken desteksiz oturuyordu sıkıntı olmadı direkt ek gıda zamanı oturmuştu mama sandalyesinde. Ama yine kemerle destekliyodum. Oturamıyosa da yanlarına yastık koyup destekle oturtabilirsin canım 🌸
Planetree BalPrensesAnnesi tamam zaten mama sandalyesi minderi aldım o zaman kemerle falan oturturum 😊