Merhaba anneler
2 buçuk ay önce sezeryan oldum hastahaneden eve geldikten sonra hafif hafif göğsüm ve sırtımık ortası ağrıyordu dinlenince geçiyordu. Ama 1 aydır aşırı şiddetli oluyor ve her gün oluyor nefes alamayacak hale geliyorum kitleniyorum eşim krem sürüyor sırtıma masaj yapıyor sıcak su torbası koyuyoruz geçiyoruz ertesi gün yine o ağrı geliyor. Herkes yel girmiştir diyor ama sizce yel bu kadar uzun sürer mi sırtımda sürekli bir şey var ve ayağımdan çorabı terliği eksik etmiyorum