MaviGs Kızım onu gazlı dönemde çok yapardı.Sonra farkettim ki canı çok yandığında ağlarken yapıyor.Yani birden bağırarak ağlamaya başlıyor canı da çok acımış oluyor toparlayamıyor nefesini.Arada hala yapar.Mesela dün bebeğinin kafasını ısırmaya çalışırken dişine nasıl bişey yaptıysa kanattı ağlarken nefessiz kaldı.O an hafifçe üfledim yüzüne eğer soğuk olmasaydı cama çıkarırdım.Hemşire söylemişti agunmak mı ugunmak mı ne öyle bişey diyorlar, ya yüzüne çok hafif üfle nefesini kesmicek şekilde,yada balkona cama çık demişti aklında olsun senin de.