Cesurbebek Sağlık ocağından hemşirem aradı 9 aylıkken kızamıkçık vuruyoruz ama isterseniz 1 yaşındada vuruluyr dedi ve artı olarak menenjit aşısınıda isterseniz alıp eczane den vurabiliriz dedi 9 aylıktan sonra vuruyolarmı menenjit aşısını aklım karıştı
Eesay Cesurbebek 1 yaşından sonra da başlananilir dozlara. Ama doktorunuza danışın derim önce. O bebeğiniz için en uygun takvimi oluşturacaktır
Mlscrn Cesurbebek bizim doktor 3. Ayında basladı vurmaya 1 yasını beklemedi 1 yasına kadar olursa hastalık tehlikeli dedi allah korusun
Eesay Cesurbebek öyledir muhakkak. Ben henüz küçük olduğu ve evden çıkmadığımız için takipli doktoruna danıştım. 12. Ayda başlayabileceğimizi, herhnagi bir sıkıntı olmayacağını söyledi öyle bir takvim oluşturduk
Oykmmkrkn Cesurbebek 6 ay ve 12 ay dedi doktorumuz bize de genelde ama küçük başlayınca 6doz 2 yaş 2 diz vuruluyormus
Busra19 Cesurbebek biz nimenrix vurdurduk 4 gün sonrada yani cumartesi günü de bexero yaptırcaz ama çok korkuyorum zaten öyle iştahlı Bi bebek değil iyice iştahsızlaşıp huysuzlaşırsa ateşi çıkarsa beni çok tedirgin ediyor açıkcası