Kızlar kızım 2 yaşına girmek üzere. Çok asabi asla yemek yemiyor 2 haftadır. Sadece ceviz,kaju,havuç,salatalık gibi şeyleri atıştırıyor. Bende o yemeyince yiyemiyorum kahroluyorum artık açtır diye önüne sofra kuruyorum resmen çeşit çeşit ama yemiyor. Geçen hafta dr. gittik dinlemedi bile dr. geçici bi süreç sabredin vs. dedi. 2 yaş sendromuymuş falan. Zaten sabaha kadar uyumayan bir çocuktu şimdi iyice bozuldu. Siz neler yaptınız bu süreç içersinde. Kendimi çok çaresiz hissediyorum artık.