Burcin61 canım valla bence benimki doyuyor çünkü doktor onuda sordu ve dediki doymasa kilo alamaz bebeğim kilosunu gayet iyi aldı mesela bu ay anne sütü yarıyor dedi doktor ki biz zamanında bi ara mama ve annesütü kullanmıştık o zamanda yapmamıştı doymaması gibi bi durum yok bizde bence