Esmigra benim oğlumda vardı. Kendiliğinden düzeldi çok şükür. Ama içimiz rahat olsun diye doktorumuz bizi çocuk nörolojiye yönlendirdi, gerekli görürse nörolog fizil tedavi için yönlendiriyormuş. Genelde erkek bebeklerde olmakla birlikte, doğum sırasında ya da anne karnında pozisyona bağlı oluyormuş. Boyunda minik bir şişlik oluyor, sonra fizik tedavi ile büyük oranda iyileşiyor. Ama muhakkak nörolog ya da kendi doktoruna sorun ki bakılsın geç olmadan🌸🌸