Bizde 10 gün sonra 7 aylık olacağız ben bi rutine bağlamadım akşam 12 de geçiyor gece uykusuna sabah 7 8 gibi uyanıyor emziriyorum sonra tekrar uyuyakalıyor kendisi. 11 gibi uyanıyor sebze haşlıyorum onu yediriyorum 15 DKK sonra emziriyorum 1,5 gibi uyuyor 1 saat uyuyor en fazla. uyanıyor oynuyoruz, oyalanıyoruz, emziriyorum 2 - 3 saat sonra tekrar uyuyor 1 saat uyanıyor meyve rendeleyip yoğurtla karıştırıp veriyorum. Emziriyorum 3 4 saat sonra 20 DKK gibi şekerleme yapıyor 12 de de gece uykusuna geçiyor. Dönüyor yüzüstü, tekrar sırtüstü dönüyor çok kısa desteksiz oturuyor, mama sandalyesinde desteksiz oturabiliyor, konuşma çabasında sürekli farklı farklı sesler çıkartıyor. dişlerimiz bir türlü patlamadı, şişip şişip iniyor. Arada onun ateşini çekiyoruz. Benden ayrılmak istemiyor bana gelincede sürekli meme istiyor. Yabancıları seçiyor. Bi ortama girince kimseye gitmiyor gitsede durmuyor Ben de yahut babada ağlamıyor. Bu şekilde bizimki biraz uzun uzadıya yazdım hakkınızı helal edin 🙋🏻😊