BusraS Merhaba 2. Ayımız doldu d-vit kullanıyorduk doktorumuz bugun ilacımızı degıstırdı daha öncesinde kullananlar varmı?
Sevi01 BusraS merhaba iki ay 17 günlük kızım 15. Günden itibaren pedia-d kullanıyorum zaten hepsi birbirinin aynısı içiniz rahat bi şekilde kullanın
seymaaras BusraS Biz.15 aylık oğlum. En küçüklüğünden itibaren kullanıyoruz. Hiç bir sıkıntı yaşamadık🌺
Alperenm Biz kullanıyoruz diğer d vitaminini bebeğim kullanmadı tüküruyordu resmen 😀2. Aydan itibaren bu damlayı kullanıyorum sıkıntı yok çok şükür