Merhaba kızlar 7 yaşında ve 17 aylık 2 kızım var. 1 aydır bitlerle mücadele ediyoruz bit spreyleri bit şampuanları gaz yağı galan hepsini denedik sirkeleri de elimde çektim hep. Tamam bitti diyorum 2-3 gün sonra tekrar kaşıntı ve sirkeler oluyor 😩 küçük kızım kreşte ancak orda hiçkimsede yok neden sürekli tekrarlıyor ne yapabilirim nolur fikri olan yazsın