Merhaba kızlar pazar alışverişi yaptım bugün onları dolaba yerleştirirken kızım posetin içindeki biberden istedi ben de yıkayıp verdim eline sonra elinden aldım ısırdım tadına bakayım dedim acımı değilmi aci degildi bitane daha istedi yıkayıp verdim ama onun tadına bakmadım nasil olsa aynı biber diye son eline verdiğim biber acıymış meğerse bir baktım ağlıyor biberi tatım acı hemde zehir gibi galiba yutmuş olabilir ayran su falan verdim yüzünu elini falan yıkadım emzirdim şuan ağlamıyor sadece dudaklari şişmiş hafif ve kızarmış sizce acile götüreyim mi bişey olur mu