Egeminannesi bebekler cok cabuk öğreniyorlar, o az emziğinde veya emmediğübde ardından biberon ile mama verdiğinizi öğrenmiş olabilir ve biberondan kolayca mama içmek için azıcık emip bırakıyor olabilir cunku emmek biberon ile içmekten daha zor bu yüzden bebekler biberon alternatifi varsa ona yöneliyor maalesef. Basıma geldiği için söyleyeyim dedim dikkat edin🤷🏼♀️. Tavsiyem size cocuk açsa bir şekilde emiyor ama bu cocuk ac kalmasın diye benim gibi kıyamayıp biberon verirseniz sonunda hiç emmeyebiliyor benim öyle oldu maalesef en büyük pişmanlıgımdır 😔. Gerçi ben mama vermiyorum kendi sütümü sağıp besliyorum ama cok zor oluyor😕. 1 yasına geldi bir yıldır zamanının yarısı süt sağmakta geçiyor.