Atahaninannesi Doğumdan sonra ilk ne zaman adet oldunuz ? Sancılar var ama kanama yok 3 ay oldu doğum yapalı? Annem 1 yıl olmamis bana cekersen olmazsin diyor. 1 yıl çok uzun bee
Esmanur16 Atahaninannesi kızım 2.5 aylıkken olmuştum normalde düzensizdir adetlerim uzun süre olmam diyordum ama oldum çok şükür inşallah sizde olursunuz ☺️
simsekmevlude Atahaninannesi 5. Ay cok az bı kanamam oldu 6.ayda eskısı gibi regl oldum ama tarih erken oldu
Hatice1080 Atahaninannesi 4 ay önce doğum yaptım kuzu 40 gün kanamam oldu doğumdan sonra o kanamadan 1 ay sonra oldum ve düzenli bir şekilde oluyorum
QueenMom__ Atahaninannesi 27 gün normal kanama 40 ım da da adet oldum, sonra iki ay olmadım tam anlamıyla doğum yapalı 4. Ayımken düzene girdi her ay oluyor 🤗