Poyraz_Efem Kızlar 4 aylık bebeğim var. Erkeğe altın haram diyorlar. Künye yaptırmak istiyorum gümüş mu yaptırmalıyım. Altın olsa olmaz mı
Zeytin_cekirdegi Poyraz_Efem canm günh olma sebebi hormanlarını olumsuz etkilior o yuzden günah.gümüş yaptr bence
Tosbigim Poyraz_Efem Annem altın yaptırdı taktım. Bir zaman sonra küçük geldi zaten büyüdü takmıyorum ama herkes aynısını söyledi bende biliyorum fakat bebek olduğu için sıkıntı görmedim.
Poyraz_Efem Minikkusss evet canm ona değil de yakana sorumluluk oluyormuş. Gümüş yaptircam onun adin kenara altın atacağım
esra89 Poyraz_Efem valla bende bebekte birşey olacağını düşünmediğim için takıyorum 3.5 aylıktan beri şuan 5.5 aylık
eymenkerem Poyraz_Efem bebekte olsa erkeğe altin haramdir bebeğinizin tercihi olmadığı için sorumluluk ve günah kismi size kalmış birsey Ben asla takmam gümüş tercih edebilirsiniz
Poyraz_Efem eymenkerem bende takmıyorum cnm gümüş yaptırıyorum onun yerine çeyrek yapıp onun adına kenara atacağım
Efy eymenkerem haklısınız merak ettim baktım şimdi bebeğe günah değil tabi ama takan için sorumluluk varmış Poyraz_Efem siz gümüş yaptırın en iyisi :)
seymaaras Poyraz_Efem Biz altın yaptırdık. Çok da güzel durdu o küçük bileklerinde. Nazar boncuğu bile vardı🌺
Poyraz_Efem seymaaras haram ya canım. O yüzden altın yaptırmak istemedim. Çeyrek yapıp kenara koyacağım onunn adına
Biranne91 Poyraz_Efem erkeğe altın haram diye kardeşimde gümüş yaptırdı. Sizde gümüş tercih edebilirsiniz aynı amaç için kullanılıyor sonuçta
Poyraz_Efem Biranne91 valla gümüş yaptırıyorum. Amcama sordum alıp yakana sorumluluk okyor şu anda dedi gümüş yaptırıyorum
nursocum Poyraz_Efem ya erkek ama bebek sonuçta bende oğluma takıyorum erkekliğinden hiç bişey götürmez bence şu anda benim gözümde erkek değil bebek 😍
AyazMerve Poyraz_Efem Kaynanam altın künye hediye edelim mi diye sormuş eşime, ben de altın haram diye istemedim. Ama başka altın çeşitlerinden takabilirler demiştim 🤣🤣🤣
Biranne91 Poyraz_Efem iyi yapmışsın. Benimkinde nazar boncuğu vardı ben onu bile istemedim çıkarttırdım. İnsanlarda nazar boncuğu korur mantığı var. Ben süs için bile olsa durmasını istemedim