kirmizitilki büyüdükçe ortalığı dagıtmaya başladı ama kucak istemesinden daha iyidir bence en azından diğer işlerimizi yapmamıza izin veriyor, söylediğimizden anlıyor, yavaş yavaş kendi kendine oynuyor, bir yere gittiğimizden bir şey anlıyoruz artık. Oğlum yürümeye 14. Ayda başladı ondan sonra her ay daha iyiye gitti diyebilirim. Şuan nerdeyse 20 aylık olacak. Sizde sabredin bir kaç ay sonra düzelir inşallah annesi