dbyt canım benmde öyleydi kızım 4 bucuk aylık iki hafta önce hastalandım annemde kaldım kızımu kucagıma alıp sallıycak dermanım yoktu annem ayağında salladı başlarda çığlık çığlığa ağladı annem kucagına aldı hafif mayışınca ayağında devam etti öyle alıştı şimdi ayakta sallıyorum ama bazen kucak istiyo alıyorum mayışınca hemen ayağıma alıyorım