Merhaba anneler
Ben daha önce Molfix kullanıyordum ama geçen gün trendyolda Prima 3 numara çok iyi indirim vardı 120 li paketi 93 TL’ye 2 paket aldım. İlk kez bugün kullanmak için paketi açtım ama aşırı ince haliyle taşma yapar diye endişeleniyorum. Ben ilk kez aldım diye mi bana bu kadar tuhaf geldi yoksa bu bez normalde gerçekten bu kadar ince değil mi?