ipekkizimm 20 gün önce biz geçirdik çok şükür iyileşti, ateşi 39 u gördüğünde hastaneye gittik orda ölçtüler 40 olmuş hemen soğuk bezleri vücuduna koydular fitil verdiler, doktor 10 tane iğne yazdı annemler gidip aldı bi tanesini hemen hastanede vurdular, 3 gün boyunca ateşi en az 37.5 38 lerdeydi sabah akşam iğneyi vurdurduk dolven ve fitil kullandık aynı zamanda, doktor ateşi 38 i geçerse getirin demişti şükür geçti gitti 🙏🏻