Melike12345 Bebeğine alan var mı çok rahatlatıyor kolay tutup seviyor Bebişler diyorlar fiyatına değer mi biraz tereddütteyim
Snmtt Melike12345 valla bende aynı postu açmıştım kararsız kaldım alıcaktım tam sonra dedim bu paraya değmez almadım. Artık nerdeyse 10 aylık oldu diye almıyorum küçük olsa ilk onu alırdım bence çok güzel kullanırdı. Sadece hemen yarılıyormuş yanlardan ve yıkanmadığı için mantıklı gelmemişti
Saglikci Ben gereksiz bulup almamıştım. Bilmiyorum benim kızım çok ilgilenmiyordu dişliklerle o yüzden sıkılır diye düşündüm. Diş kaşıyıcılı hışırtılı oyuncaklı kitaplar var onlar çok işimizi görmüştü