Arkadaşlar iyi akşamlar. Bebeğim 3 aylık olacak haftaya. Doğduğundan beri uyumuyor. Geceleri toplamda 5-6 saat kadar uyuyor ama aralıkları 45 dk -1 saat olacak şekilde. Gündüz uyku süresini toplasan yarım saat etmiyor. Uyuması için bazen 2-3 saat uğraşıyorum uyuyor 5 dakika sonra uyanıyor. Uyuması için sallıyorum, emzik vermeye çalışıyorum, pış pışlıyorum, hamakta sallıyorum, beşikte sallıyorum, omuzda gezdiriyorum bana mısın demiyor. Uykusu olduğu için ağlıyor ama uykuya geçemiyor. Omzumda uyuyor çoğu zaman uyanana kadar omzumda gezdiriyorum. Yeter ki biraz uyusun da kendine gelebilsin diye. Bir haftadır da annemdeyim. Annem ayağında sallayarak uyutmaya çalışıyor. Uyursa ayağında kalıyor , ayağından indirir indirmez uyanıyor. Uyanana kadar o şekilde oturuyor hareketlendikçe sallıyor. Ancak böyle yarım saat falan uyuyor. Doğduğundan beri eşim evde yokken yemek yiyemedim bile o durumdayım. Üstelik hem kolik, hem çoklu besin alerjisi var. Bunlar da eklenince günün yaklaşık 10-15 saati de ağlayarak geçiyor. Bu uyku konusunda dalabilmesi için ne yapmam gerek fikri olan, başından geçen var mı? Geçen haftalarda bir kez 1 saat koyduğum yerde uyudu . Tüm işimi hallettim nerdeyse ne büyük nimetmiş. Günde bir kez bile ben müdahale etmeden uykuda kalabilmesini nasıl sağlayacağım😔 zaten küçük doğdu, alerjisi de var, uyumadıkça da hiç toparlanamıyor 😔