Sevimli2 Kızlar oğlum 17 aylık evde sağlık ocağı verdiği d vitamini ve kan ilacı var 2 gündür 5 damla veriyorum malum kış ayı güneş çıkaramıyorum sizce vermeliyim yoksa vermemeliyim kararsız kaldım
Annis-ogul Sevimli2 cnm saglik ocağının verdiklerini doktorlar öneriyor içinde paraben var diye.ben newvit kullanıyorum ikisinde de
Erencinarinannesi Sevimli2 biz geçen kan değerlerine baktırdık d vitamini 33 çıktı iyiydi ama doktor devam dedi 18.5 aylık şu an günde 1 fıs veriyorum kan damlası için birşey diyemiycem çünkü tahlilde 18.5 çıktı ve doktor ilaca gerek yok dedi
Ahmetaslanannesi Ben 2 aylık bebeğime devit3 kullanıyorum ama kan ilacı sağlık ocağı verildiğini kullanmicak dişleri mahvediyormus örneğini de gördüm dışardan Alicam arastirip
Asli93 Benim doktorum 1 yaşında kesti kan değerlerine de bakildi iyiydi kullanmana gerek yok dedi sen de bir danış istersen