Bebeğim 7 ay 24 günlük ilk önceleri gayet güzel meyve yoğurt çorbalardan az da olsa yiyordu şimdi eline alıp oynamak istpyor bazen yiyor bazen yemiyor kaşıkla herşeyi reddeiyor bunu yaşayanlar var ilk bebeğim de benim tv karşısında da yedirmeye alıştırmak istemiyorum zorlamanın da iyi olmadığını söylüyorlar atak dönemi diye mi böyle acaba uygulamada atak dönemi yazıyordu da 🤔🤔