Bebeğimde rota aşısı sonrasında günde iki ya da üç kere kaka yapmayla beraber kakasında beyaz pürtüklü parçalar var 🤔 dünden beri de bütün vücudunda döküntü oluştu. Alerjik bir reaksiyon mu anlamadım. Başına aynı durum gelen var mı? Yarın hemen doktora mı götürsem ya da beklesem mi bir süre daha