16 aylık oğlum var her yediğini kusmaya başladı fışkırır tarzda istifra ediyor afedersiniz kusmuğu çok pis kokuyor doktora gittik hiç bi şeyi yok dedi ultrason çektirdim idrar verdim viks be kekik yağıyla ovdum ayaklarının altına elma yağı sürdüm limon sur dediler sürdüm başına gelen var mı ne yapmam lazım çok üzülüyorum yemek yedirmeye korkar oldum