HappyKids Merhaba canımız annelerimiz, '‘Sütünüzün Daha Rahat Akmasını Sağlayacak İpuçları ve Meme Masajı’' başlıklı blog yazımız yayında! 💕 Mastit Nedir? 💕 Mastitin Nedenleri Nelerdir? 💕 Meme Masajı Nasıl Yapılır? 💕 Emzirme Sırasında Yapabileceğiniz Masaj Hareketleri 💕 Emziren Anneler İçin Meme Masajının Faydaları 💕 Emzirme Döneminde Sütün Daha Rahat Gelmesini Sağlayacak Diğer Öneriler İçerikler Linkte! https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/sutunuzun-daha-rahat-akmasini-saglayacak-ipuclari-ve-meme-masaji/ Annelerimiz emzirme döneminde ne gibi sorunlar yaşadı?
BalarisiYusra HappyKids 2 kez mastit yaşadım göğsümde ağrı ile başladı ve sonradan sıtma ve ateş yaptı çok kötüydü çok yerimden kalkamadım 😕
Hande691 HappyKids mastit olan anneler günde yarım çay kaşığı zerdeçal tüketebilirler zerdeçal antienflamatuar içeriğe sahiptir
suledemiir HappyKids şu an yaşadığım bir durum sol göğüsüm çok iyi sağ göğüsüm minicik ve süt yok diyebilirim nedendir yaşayan var mı ne yapmalıyım?
Birceninannesi MotherQueen ay bu şey değil mi ben ben ben😅 bebek iştahsızsa süt de çoksa kaçınılmaz sondur ölümden beterdir allah düşmanımın başına vermesindir🙈
Meralarden MotherQueen merhaba ayni dert bende de var. Tedaviyi nasil yapiyorsunuz evde mi hastaneye mi gittiniz
MotherQueen Birceninannesi aynen öyle canım ya ağla ağla bi tap düşüyorum her seferinde antibiyotik alıyorum bir kerede ameliyatlık oldum hem serum hem hap alarak açıldı delirdim artık. Eşim bile dediki emzirme bırak kurusun şu süt sen helak oldun. Tabiki öyle bişey yapmadım ama dayak yemiş gibi gezmekten yoruldum. Bekarken göğsümde kist olduğunu ve sütümün çok olacağını söylediklerinde sevinmiştim bilsem ağlardım 😭😁
Birceninannesi MotherQueen ayy çok geçmiş olsun ameliyatta çok zordur eminim🥴 benim de kızım 3.5 aylık iki kez antibiyotik kullandım 57477 kere de lahana masaj sağım yaparak kendim geçirmeye çalıştım. İlkinde bnm de doktorum hastaneye yatman lazım demişti bebeğim daha 10 günlüktü😓 hayır bn artık göğüs acısına ağrısına da razıyım ama vücut halsizliği ağrıları o bitkinlik beni mahvediyo. Eşinizin dediği yöntemi bn de bi düşünmedim değil 6 aylık olsun kescem memeden diye çok ağladım
Civciv3535 Of çok kötü birşey, yaşayan anlar…ben inanamiyordum birgün geçecek 🙄😢ama hala göğsümde kitle gibi bir düğüm var ,ne kadar emzirsem de sağsamda geçmiyor? Herkeste mi öyle, yoksa bende mi bilemiyorum
EsmaBt Civciv3535 o Göğsünü daha cok emzirmelisin diye biliyorum benimde sağ göğsümğn alt kısmında top gibi olmuştu mastit olduğumda. o göğsümü daha az emzirdiğimi farkettim düşününce.
aylindgnshn Civciv3535 çok sert birşekilde msj yapacaksınız sağarken canınız yanacak şekilde😔başka türlü açılmıyor
MotherQueen Civciv3535 sğt dolunca bendede oluyor boşalınca gidiyor sizin gitmiyorsa muhakkak doktora görünün başınıza iş açmasın inşallah bir şey yoktur geçmiş olsun 💐
Birceninannesi MotherQueen öyle gerçekten🥲 bu arada adaçayını emziren annelere önermiyolar ama hiperlaktasyonunuz varsa çok iyi geliyo doğal antibiyotikmiş bnm enfeksiyona bağlı vücut ağrılarıma da çok iyi geldi haftada bir iki fincan içiyorum abartmadan aklınızda bulunsun🤗
MotherQueen Birceninannesi ahh duydum ama emzirme danışanım sakın içme sütün kesilir biz onu emzirmeyi bırakmak isteyenlere öneriyoruz dedi korkudan içemedim
Birceninannesi MotherQueen evet öyleymiş benim kız biraz iştahsız sütün de maşallahı var abartmadan içiyorum dengeliyor gbi. Ama herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir dikkatli kullanmak lazım tabi haklısınız minnoşlar doysunlar iyi olsunlar da çekeriz mecbur naplım😇
Birceninannesi MotherQueen 3.5 aylık daha ben de doğurduğumda 30dum şu an 50 fln oldum🙈 sizin bebiş ne kadarlık
uzumlumakaron12 Meme ucunda beyaz süt kabarcıkları oluyo beş aylığız hala geçmedi ara ara çıkıyolar ve çok canımı yakıyo
Mom5 uzumlumakaron12 surekli kantaron surup o googsumu emziriyorim emerken patlatiyor emmeyi daha iyi kavrayınca geçti
MotherQueen Birceninannesi 5.5 da benimki 😅 ilk oğlumu 19 yaşımda aldım kucağıma miniğimide 24 yaşımda bende ortalama 60 felanım 🙈
Birceninannesi MotherQueen ayy ne güzel genç anne🥰 ben bir tanede kalmak niyetindeyim bu memelerle başka çocuk emziremem tükendim bittim😂 allah size bağışlasın güzel ömürler versin inş🙏🏻
Cigdeem MotherQueen suledemiir aynı durum bndede sağ çok iyi sol sönük sağdaki kdr süt yok giibi .sönük olanı daha çok emzir derler ama bilemedim neden 🤔
MotherQueen Birceninannesi amin cümlemizinkini bağışlasın inşallah 🙏 bende artık istemiyorum. Büyütüp boyuma gelince bende onları uğraştırıcam 😁 artık eşleri burada kayınvalide postu açar 🙈