Prima premium care kullanıyoruz her bezi denedik yaramadı ama dıkkat ettımde bu bez bıle bıraz fazla dursun hafıf kızarıyo ve sımdı 5 numaraya gecıcez maddi yonden cok zorluyo bende degıstırme kararı aldm yenı cıkmıs sans vermek ıstıyorum kullanan memnun kalan var mı