İyi akşamlar kızlar. 19 aylık oğlum var çok şükür🤗 17 aylıkken yürüdü bilen bilir buraya çok post acmıştım yürümedi diye. Şimdide merakım ne zaman konuşacak acaba🤗 genel olarak çocuklarınz ne konuştu. Anne baba dede al ver gibi şeyler sadece. Herşeyi ama herşeyi anlıyor ama örneğin su demedi daha. Çok istiyorum su desin mesela😍 tecrübeli anneler ne diyosunz bu konuda.