Merhabalar dün post açmıştım. Gecemiz aşırı sorunlu değildi ve sabah bir kere emdi. Bazen geceyi kesip öğlen devam ettirmeyi düşünüyorum. Ama annem ve bazısı 2 yaşında daha çok düşüyorlar zor bıraktırırsın ve çok daha duygusala bağlıyorlar diyor. Az evvel peçeteyle kapattım oğluma gösterdim sürekli meme yok diyor meme gitti diyor. Ama çok duygusalım ağladım ağlayacağım. Erken mi davranıyorum? Bebeğim gece çok sık uyanıyor ne bizim uykularımız ne onun uykuları düzenliydi. Dayak yemiş gibi kalkıyorduk. Elini hiç boş bırakmıyorum kilosu da boyu da gelişimi de gayet iyi maşallahlar şükür. Ve tek göğüs. Bana ebe artık sütünün ona bir yararı yok bir bucuk yaş sonrasında dedi. Psikolojik olarak her an fikrimden vazgecebilirim ama ileride daha çok zorlanacağımdan bebeğimin kafasına bunu işlemişken vazgeçmek de istemiyorum. Ne olur bana yardım edin boğazım titriyor😔