Arkadaşlar yaptım ama tadı çok ekşi bir şey bebeğime verip vermemek arasında kararsızım bebek tarhanaları böyle mi oluyor anlamadım ilk defa yapıyorum bilgisi olan var mı 6 ay 3 günlüğüz içine domates koyun yazıyor ama koymadım ben alerji olabilir diye az tereyağı koydum sadece