Ben anasonu kendim de içtim bebeğime de verdim 1-2 çay kaşığı elma yağı sanırım dediğiniz onu da sürdüm ayaklarına doktorum sürebilirsin demişti sıcak tutman lazım işte karnını ayaklarını soğuğu alınca daha fazla gaz oluyo . Ben çok şükür hiç gaz sorunu yaşamadım desem yeridir. Emzirmeden önce de kimyonu suyla karıştırıp içiyodum oda bendeki gazı alıyordu