Linclemeye geleceksiniz şimdi biliyorum! Ama yapmayın lütfen. Yeterince kendimi yetersiz hissettiren insanlar var çevremde. Herkes bu çocuk zayıf aç kalıyor fazla fazla ek gıda ver yok mama ver yok emzir diyor. Cocugum normal yiyor şuan iştahı sıfır cunku dış çıkarıyor. Hep emiyor ve boyu uzuyor. Şuan 74 cm. Arkadaşlar o kadar bıktım kiiii bebeğim sağlıklı ama sırf zayıf diye iyi besleyemiyormusum gibi davranıyorlar… Ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten. Keşke insanlardan uzak bir yerde yasasaydim.