Merhaba güzel anneler, 5 gün önce sezeryan oldum dikiş yerinde şişlik ve kızarıklık olmuş eklediğimde de sertti. Doktoru aradım ödem toplamış zorlamışsındır orayı dedi ama yanma ben ağrı oluyor hala sizde de bu durum oldu mu ne kadar zaman sonra geçti?