Pamukkzm ateşin yükseldiği için üşürsün. Bence memeden kaynaklıdır ama eğer kötü hissediyorsan doktora git serum takıyorlar ateşin düşüyor. Evde varsa parol içebilirsin ateş düşürücü ağrı kesici özelliği var biliyorsundur. Hastanede de parolun serumunu takıyorlar.