6 ay 27 gunluk bebegim var 3 saatte 90 ml içiyordu. Şuan 3 gündür hiç içmiyor siringayla verince yutmuyor ağzında tutuyor geri bırakıyor sabah zorla 40 ml içti şuan saat 5 oldu içmedi. Ekmek içi yiyor sadece bende onu vermek istemiyorum çünkü hem sağlıksız hem baya kötü kabız yaptı. Kasik mama püreler meyveler hiç birini yediremiyorum. Lütfen bana yardım edin ne yapmaliyim