arkadaşlar benim bebeğim 3 aylık rotavirüs aşısından sonra kakada kan görüldü alerji testi gönderdi doktoru kan aldı çıkan sonuçta süt ve süt ürünleri öyle alerji var diye çıkmadı değerler 0 soğana biraz çıktı dedi hekim diyete devam dedi bana normalde hep 2 güne bir kakasını yapardı o aşıdan sonra her gazını çıkardığında kakasını yapıyor var mı böyle bi şey başına gelen ben anlayamıyorum bir doktora daha götürcem belki yaşayan vardır diye sormak istedim 🤷🏻♀️