Yusuf20 merkezi ve ya başka yeri bilmiyorum canım ama hizan çok kötü köy gibi bi yer kiralık ev bile bulamadık 50 yıllık lojmanı tuttu tabi 20 günlük bebekle gidip 1 gün zor kalıp geri dönmek zorunda kaldık eşim desen üs bölgelerinde sürekli yada görevde o yüzden çok zor bi yer