Tehay ben 3gün önce aldım.kayınvalidem battaniyeyle sallanmaya alıştırdığı için hep sallanmak istiyor çünkü.
Ağlarken bindirince sakinleşmiyor şimdilik,tam dalmaya yakın yaptırabiliyorum ,yarım saat tam dalıncaya kadar sallanıyor ,zamanla alışırsak daha da rahatlıcaz gibi duruyor 🙄