Arhim marka konusunda bir bilgim yok ama buradan tanıştığım annelerin tavsiyesi üzerine vicco almıştım ilk giyindiğinde yürüyemedi ayağa kalkamadı emekleyemedi bana göre ilk defa ayakkabı giymesinden dolayı yadırgamış olmasıydı zorlansada ayağından çıkartmadım haliyle alıştı şimdi evde ayakkabısız gezmez sürekli ayakkabısını ister