Seray123 sütü kaynatıyorum, kaynamaya başlayınca bir 15dk kadar kepçeyle daldır boşalt yaparak içindeki suyun iyice buharlaşmasını sağlıyorum zaten süt eksiliyor suyun gittiği görüyorsunuz diğer türlü yoğurt da sulu oluyor, sonra ılımaya bırakıyorum serçe parmağınızı içine soktuğunuzda 7ye kadar saydığınızda hafif ısırır gibi olursa tamam demekmiş ama ben sıcağa dayanıklı olduğumdan mıdır nedir parmağım içinde 100e kadar sayabilirim eşim sayamıyor mesela😂o yüzden temassız ateşölçerin biberon moduyla 45derecede yapıyorum, bu arada maya olarak kullanacağım yoğurdu ılıyan sütümle biraz açıyorum sütü de mayayı da küçük kavanozlara pay edip karıştırıyorum kavanoz kapaklarını sıkmadan öyle idareten üstüne koyup önceden 75derece ısıttığım fırınıma koyuyorum, yarım saat sonra fırını kapatıyorum ama kapağını açmıyorum, 7-8 saat sonra çıkarıp kapaklarını kapattıktan sonra dolaba kaldırıyorum ertesi gün taş gibi yoğurdunuz hazır😁