Daha çok gaz sorunu da oluyor.Ben bebek yağı ile karnına masaj yapıp önce gazını çıkarıyordum.Gazlı bebek ememiyor.her emzirmeden sonra dizinize yatırıp gazını çıkarın.Bir de ben de tuzlu su bebeğe zararlı olur beynine gider diye çok korkuyordum ama şimdi şırınga ile yapıyorum sürekli.Korkmayın genzinden akıp gidiyor.Ben günde iki kere yapıyorum